Nasza firma podejmuje się różnych rozwiązań nietypowych i specjalnych. Korzystając z wieloletniego doświadczenia w zakresie konstrukcji myjni jesteśmy w stanie Państwu zaproponować zarówno modyfikacje standardowych urządzeń jak i zupełnie nowe rozwiązania pod konkretne potrzeby i wymagania.
Podejmujemy wyzwania, których nie podjęli inni!
Zamknięte stanowisko mycia kopalnianych pojazdów samochodowych i roboczych.
Ta realizacja została przygotowana na potrzeby KWB Bełchatów gdzie zachodziła potrzeba mycia ciężko zabrudzonych pojazdów drogowych i specjalnych (np. koparki w tym gąsiennicowe) eksploatowanych w niecce wyrobiska i na drogach wewnątrz kopalnianych oraz publicznych. To obiekt z trzema niezależnymi ciągami mycia przygotowanych pod różne potrzeby. Wszystkie linie są wyposażone w specjalne moduły mycia podwozia (automatyczne) i wstępnego ciśnieniowego mycia dolnych partii pojazdu. Dokładne domywanie może być realizowane ręcznie za pomocą systemów wysokiego i/lub średniego ciśnienia. Całość zanieczyszczeń jest spłukiwana automatycznie do kanału przenośnika zgrzebłowego i usuwana poza obszar obiektu.
Kombinacja systemów mycia automatycznego i ręcznego pozwala na realizację mycia każdego pojazdu o najbardziej skomplikowanych kształtach.
Myjnia poligonowa (płytowa) kopalnianych pojazdów roboczych
Ten obiekt został zrealizowany dla KWB Konin. Potrzeba mycia ciężko zabrudzonych pojazdów gąsiennicowych spowodowała konieczność zastosowania, jako elementu wykonawczego armatek wodnych (stosowanych w wozach bojowych straży pożarnej) oraz prądownic (jako moduł uzupełniający stosowany do domywania). Zarówno armatki jak i prądownice umieszczone są po obydwu stronach pola myjni, co pozwala na szybsze umycie pojazdu bez konieczności przemieszczania go w trakcie mycia (obracania). Zastosowane systemy bezpieczeństwa nie dopuszczają do jednoczesnej pracy jakiegokolwiek modułu, jeśli pracuje któraś z armatek.
Wyjątkiem jest praca w systemie automatycznym, kiedy położenie armatek i rozproszenie strumienia jest zablokowane i stałe. W tym wypadku pracują jednocześnie obydwie armatki a ich pracą zawiaduje specjalny system radarowy rozeznający ruch pojazdu w obszarze mycia.
Myjnia pracuje w układzie w 100% zamkniętym. Usunięte zanieczyszczenia spływają do przyległego zbiornika gdzie sedymentują. Oczyszczona woda jest kierowana z powrotem do mycia a opadłe zanieczyszczenia są okresowo usuwane ładowarką poza obszar zbiornika.
Myjnia pojazdów specjalnych (militarnych)
Opis udostępniany na życzenie.