Polish PL English EN Russian RU

MYJNIA WÓZKÓW KOLEJOWYCH

Myjniawzkw zdjciewiodce
Myjniawzkw zdjciewiodce
Myjniawzkw galeria1
Myjniawzkw galeria1
Myjniawzkw galeria2
Myjniawzkw galeria2
Myjniawzkw galeria3
Myjniawzkw galeria3
Myjniawzkw_zdjciewiodce
Myjniawzkw_galeria1
Myjniawzkw_galeria2
Myjniawzkw_galeria3
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Myjniawzkw_zdjciewiodce
Myjniawzkw_galeria1
Myjniawzkw_galeria2
Myjniawzkw_galeria3
previous arrow
next arrow

Do pobrania

Opis

W 2021 roku do szerokiej gamy produktów firmy SULTOF, przeznaczonych do mycia taboru kolejowego, dołączyła Myjnia wózków pociągów, tramwajów i metra oraz luźnych elementów umieszczanych na wózkach serwisowych.

System mycia składa się z samojezdnego portalu wyposażonego w rotatory z dyszami myjącymi wózek strumieniami pod wysokim ciśnieniem oraz modułu oscylacyjnego mycia mycia podwozia.

Dodatkowo, zarówno na portalu jak i na module mycia podwozia znajdują się dysze nanoszące specjalny środek chemiczny.

Wszystkie elementy urządzenia zostały wykonane ze stali nierdzewnej.

Praca urządzenia jest kontrolowana przez sterownik mikroprocesorowy. Do obsługi służy pulpit operatorski z dużym, kolorowym ekranem dotykowym. Istnieje możliwość konfigurowania programów mycia w zależności od rodzaju wózka, stopnia zabrudzenia itp. 

Do mycia może być wykorzystywana woda czysta oraz obiegowa, podgrzana lub zimna.

Mycie odbywa się w kabinie myjącej. Wózki wtaczane są ręcznie lub przy pomocy wyciągarki. 

W pobliżu kabiny znajduje się zaplecze techniczne z pompami, filtrami, zbiornikami oraz pozostałymi urządzeniami towarzyszącymi.

Parametry Myjni wózków mogą być dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Dotyczy to w szczególności: rodzajów dysz, ciśnienia i wydatku pomp, omijania stref wrażliwych podczas mycia itp.  

Myjnia współpracuje z opracowanym przez SULTOF systemem recyklingu Bioclean – EKO-TECH, pozwalającym na powtórne wykorzystanie do 90% wody.