Polski English French German Russian

Serwis Sultof

Sprawne urządzenie to zadowolenie naszych klientów i … CZYSTY zysk.

Niezawodność i dostępność serwisu jest kluczem do sukcesu w prowadzeniu działalności usługowej. Stałe i niezakłócone przez awarie działanie urządzeń jest dla naszych Klientów priorytetem a przestoje powodują straty finansowe.

W sytuacji coraz mocniejszej konkurencji w pielęgnacji pojazdów, dla właścicieli myjni celem jest przede wszystkim zadowolenie kierowców.

Urządzenia obsługujące klientów myjni są coraz nowocześniejsze i coraz bardziej skomplikowane technologicznie, co za tym idzie, urządzenia te wymagają fachowej obsługi serwisowej.

Wszystkim klientom zapewniamy fachową opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, w ramach, których oferujemy regularne przeglądy, naprawy, sprzedaż części zamiennych i eksploatacyjnych oraz konsultacje telefoniczne.

Wysoko wykwalifikowani serwisanci oraz nowoczesna flota aut serwisowych i montażowych, wyposażonych w oryginalne części i profesjonalne narzędzia gwarantują usługi na najwyższym poziomie.

Świadczymy również usługi serwisowe poza granicami kraju.

Koordynacja

SULTOF korzystając z doświadczenia w długoletnim serwisowaniu systemów myjni wypracował własny, kompleksowy, wspomagany informatycznie system serwisowy.

Podstawą tak sprawnie działającego systemu jest dział koordynacji serwisu sterujący bezpośrednio ruchem samochodów serwisowych i montażowych w całym kraju, a także przepływem części zamiennych. Dział koordynacji serwisu zapewnia odpowiedni poziom obsługi naszego Klienta, szybką reakcję serwisową i sprawne zarządzanie obiegiem informacji.

Procedury serwisowe

  1. Klient zgłasza awarię / usterkę (telefon, sms, fax, mail, Formularz kontaktowy)
  2. Koordynator wprowadza zlecenie do systemu
  3. Koordynator przekazuje zlecenie najbliższemu awarii serwisantowi (sms)
  4. Serwisant kontaktuje się z klientem w celu ustalenia szczegółów awarii i umówienia wizyty (telefon)
  5. Serwisant usuwa usterkę
  6. Usunięcie usterki potwierdza koordynatorowi serwisu (sms)
  7. Koordynator serwisu oznacza zlecenie, jako zrealizowane
  8. Rozliczenie usługi serwisowej

Kontak z działem serwisu

  • mail: serwis@sultof.pl
  • fax: +48 22 857 37 55
  • Formularz kontaktowy (wybierając Kontakt z: Serwis)

    W nagłych i wyjątkowych przypadkach awarię możesz zgłosić bezpośrednio do serwisanta obsługującego Twoją myjnię lub do kierownika serwisu +48 602 259 109